Hurtbulle

Stod och kollade ut genom fönstret och filosoferade lite, då en kille helt plötsligt störde mig i mina tankar då han joggade förbi, grabben var ute och sprang och klockan över elva(!) på kvällen. Hur duktig är man inte då? Eller duktig, jag fick mer intrycket av att han var tvungen eller bara fick något ryck och drog ut och joggade en vända, jag menar, vem i helvete går ut och springer såhär sent frivilligt, eller för kul skull. Jag hade aldrig gjort det. Jävla hurtbulle i alla fall. I vanliga fall brukar jag sova vid den här tiden, men eftersom jag är ledig imorgon tänkte jag sitta lite extra sent framför skärmen. Fan vilken tönt jag är, som ska sitta extra länge vid datorn bara för att jag är ledig från skolan imorgon. Datorn är mitt liv, jag kommer se ut som en fyrkant snart.

Tess inom kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0