Grattis moster! + bilder

Måste gratulera min gulliga moster på födelsedagen! Grattis, grattis, GRATTIS! Hann inte följa med och gratta henne eftersom jag jobbade ända till klockan 3. Men jag får träffa henne på min studentmottagning om inte annat. Säkert innan dess också eftersom vi har ett antal födelsedagar att fira i släkten innan det är dags för den stora dagen.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från gårdagen, har dock inte lagt in dom på datorn än så jag har ingen aning om det blev några bra, men det visar sig, det kanske inte blir några bilder alls, hehe.

Hos farbror och faster igår

Direkt när vi kom satte vi "barn" igång och måla ägg. Var väl egentligen
bara jag som var frivillig haha. Se hur koncentrerad jag är, tungan ute.


Syster och kusin Emma njuter av kvällsolen


Matdags. Marie-Ann, Jag, Jenny, Emma, Maria och lilla Måns-ponken!


Sötnosen Maja!


Pappa, Jag, Emma, Maja!


Jag och Majsan busar med vargen


Såja, några bilder blev det i alla fall! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0