Godnatt

....Jo, jag är medveten om att klockan är inte ens är halv tio men jag ska upp pch jobba 05.00 imorgonbitti, och hade behövt gått och lagt mig för två timmar sedan, men eftersom vi har varit hos min faster på påskmiddag med tjocka släkten kom vi inte hem förrän halv tio.

Jag orkar inte skriva mer än så ikväll, känner mig jättestressad eftersom jag måste sova. Och jag har starka känslor av att jag inte kommer kunna somna heller, för jag är inte ett dugg trött.

Slänger upp lite bilder från dagens bravader imorgon efter jobbet, slutar 15.00, puuuh. Är van vid att sluta 13.00 när jag börjar 05.00 men imorgon innebär det två timmar till! Huuuur i helskotta ska jag klara av det? Höhö, driver lite bara, det ska nog inte vara några problem då jag förhoppningsvis redan har kommit upp ur sängen. Imorgon kan vi snacka om att det skulle var akatastrof om jag försov mig! (Som jag skrev om imorse). Inga snooz knappar imorgon, bara att gå upp med detsamma.

Godnatt gott folk! Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0