fotboll

16.06: Sitter och kollar på Elfsborg-Bajen, dom har bara spelat några minuter så det finns inte jättemycket att säga om matchen än, hehe.
Väntar på att pappa ska pallra sig in så att vi kan åka ut och övningsköra någongång. Var förövrigt hur länge sen som helst jag övningskörde så vi tänkte ut och ta en liten vända! Ska köra till Solna imorgon så det kan kanske vara bra att köra liteidag så jag känner att jag har koll på "grejerna".



Update 18.09: Matchen mellan Ellos och Bajen är slut och den slutade 1-1. Nu är det snart dags för match nummer 3 idag som spelas mellan Fulham och Liverpool!
Är helt ensam hemma ikväll, alla är borta på varsitt håll förutom jag som får vakta huset, haha. Ska värma en pizza strax, börjar bli lite hungrig faktiskt. Köpte lite glass också, så jag tänkte mysa med glass och kakor ikväll framför Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0