Fnitterfia

Herregud, vad jag har fnittrat och fnissat ikväll. Kan det bero på trötthet? Var hos Ylva nu på kvällskvisten och skulle plugga men det blev inte mycket av det utan mest skratt och prat.
Mitt i våra heta diskussioner hör jag ett välbekant ljud och det lät som någon som borstade tänderna..
Jag: "Vad duktig Olle är på att borsta tänderna" För det lät som fan, värsta "tandborstdrags-ljuden"! (Olle är hennes papi)
Ylva: " Eh, jag tror han putsar skorna men aa..."
HAHAHAHHAA jag doooooooog av garv!
Och det var ett sånt skratt som aldrig slutade....satt och skrattade/fnissade åt det i en kvart typ. Haha galet roligt!

En annan rolig sak var när Lollo drack festis idag, sån med sugrör, hahaha hon klämde på förpackningen och sprutade ut festisen på sin jacka, HAHAHAaaaaaaaaa! Så jäääävla kul! Skadeglädjen är den bästa glädjen :]

Sitter och käkar glass nu och kollar på sporten, ska sova sen, blir så jävla trött när jag har sovmorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0