Flyga drake

Är helt död ikväll, ska gå och lägga mig och läsa snart. Flyga Drake av Khaled Hosseini. Har läst 100 sidor typ och jag tycker den är skitbra! Brukar tycka dom flesta böcker är så jävla sega inledningsvis, känns alltid som man kan hoppa över dom 100 första sidorna, men den här fastnade jag för direkt. Ovanligt nog. Har haft boken sen i somras, läste den till och från för jag har inte hunnit för det har alltid vara något i skolan. Eftersom det blev så stora mellanrum mellan gångerna jag läste hade jag ingen koll alls, fattade inte alls vad den handlade om, drog ut bokmärket och började om. Ska försöka läsa ut den under lovet, ligger andra böcker på kö, t.ex. Ser jag tjock ut i den här, skriven av Randa Abdel-Fattah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0