en gammal goding!

Träffade på en gammal veteran på träningen idag, riktigt kul att se Linnea komma ner! Det är skönt för vi är ungefär lika bra just nu, eller lika dåliga är nog mer rätt att säga. Jag har tränat tre gånger och hon en gång medans övriga i laget har tränat uppemot trettio sammanlagt under vintern kanske?! Haha, ligger fortfarande ganska mycket efter och det märks skapligt mycket. Jaja, det får ta sin lilla tid.

Nu sitter jag har och har precis stretchat, försökt i alla fall, mina muskler är hela spända, ska lägga på lite liniment. Kollar på matchen där fabio aurelio nyss gjorde 1-0! Tooook snyggt mål! Ska hoppa in i duschen i halvlek, sitter här och luktar svett i soffan, ganska fräsch! ;)

2-0 LIVERPOOOOOOOOOOL! FOOOOOORZA!

Mycket fotbollssnack idag..hehe..men det kan man aldrig få för mycket av! Höhö


Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: Jaa jag förstår inte hur man egentligen orkar lägga ner så mycket tid på att verkligen försöka "passa in" heller, det handlar nog vädligt mycket om avundsjuka och därför ska den andra vara snäppet värre än den andra. sjukt är vad det är!



Tack så mycket :) Ja den är kanon bra, får plats med massa behövliga saker i den hehe.

2009-04-14 @ 23:13:28
URL: http://www.metrobloggen.se/ronjagoode
Postat av: Linnéa

Det är nog dags att lägga min fotbollsdröm om att bli som Zlatan på hyllan... ;)

2009-04-15 @ 20:17:44
Postat av: Therese

Haha...mja, det är aldrig försent Linnea! ;)

2009-04-15 @ 22:23:57
URL: http://uuntitled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0