död tjej som bara svamlar

Fy bövelen vad trött jag är (Ehh, did I just said bövelen?), har börjat säga det otroligt fula ordet även när jag pratar, t.ex. när jag pratade med Ida under nån träning och senast jag sa det var när jag kom hem från jobbet idag. Alltså, jag menar, det är ju verkligen ett fult ord, inte ens lite coolt, bara helvetes jävla galet fult.

Jaja, saken jag ville komma till var att jag är trött och bara sitter här i soffan och försöker hålla mina ögon öppna medan jag väntar på sporten, söndagssporten får man bara inte missa, efter det är det bums i säng! Känner att jag måste sova, min hals pallar inte trycket snart, ska göra mig en kopp te kanske? Brukar kännas lite mjukare då, typ lenare. Eller något i den stilen. Hrm. Känner att jag inte kan sätta ord på det jag vill säga så det är nog bäst att jag lägger ned blogg-verksamheten för idag.

Godnatt med er!

PS. Fick en liten present från jobbet idag, gissa vad det var? Ledtråd: Påsk.
Wie! Rätt! Ett sött litet lila påskägg med så mycket godis i att det nästan sprack när jag klippte upp tejpen.
Me like!

Kommentarer
Postat av: Matilda

A, jag gillar den skarpt. :)

2009-04-19 @ 20:10:55
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0