090430 - Valborg

Var skit trött igår ikväll, satt och sov i soffan, ögonlocken ville bara stänga igen, så jag gick och la mig vid tolv tiden. Vaknade upp idag helt utvilad, så skööööööööönt. Vaknade av att syrran började dunka musik runt elva. Gick upp och åt lite frukost och satt mig ute i solen en stund. Nu sitter jag inne och ska skriva en uppsats om dödshjälp.

Fick ett mess av Ylva igår som frågade om jag ville käka champagne frukost med henne, Jonas, Lina, Mickis, Linda och Lisa idag. Hade varit rätt mysig, men tråkig som jag är så prioriterade jag sömnen. Haha.
Jag svarade tillbaka: Vilken tid? Jag kommer om jag vaknar i tid. Vilket jag inte gjorde. Men ärligt, vem orkar gå upp halv 8 för att käka frukost en ledig dag? Haha inte jag

Får se om jag hittar på något roligt ikväll, det är ju trots allt valborg och jag är ledig imorgon med. Grilla vore ju inte helt fel..as härligt väder! Får styra ihop ett gäng! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0