090429

Onsdag idag, imorgon är det valborg vilket innebär att vi är lediga. Wiiho! Lång helg! Skönt.
Dagen har varit bra, hade fotbollsfrågesport imorse, haha skit kul! Mitt lag vann, tror jag? Eller nej, det var nog aldrig någon som vann för vår tränare ansåg att det var för mycket klagomål på domaren (alltså han själv) så han raderade allas poäng.

På tal om fotboll så var jag och tränade igår, det gick förvånandsvärt bra, kände mig rätt pigg, vilket var skönt. Match på lördag. Tagga, tagga, tagga!! För min del blir det första matchen sen i somras då serien slutade. Snacka om att inte vara matchtränad....

Gammal bild..


Också ganska gammal...

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

haha jaa..

vi hade vunnit om inte han tog bort poängen;D

2009-05-01 @ 17:41:33
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0