090428

Shululu!

How u dooooin? Jag mår bra idag, SKIT bra! Känner mig lättad in some kind of way, projektrapporten är inlämnad och den blev skit snygg och innehållet blev bra det också. Feels good. Feelin good in the hood asså. I och med att vi lämnade in den där projektrapporten är vi helt klara med projektarbetet, vi behöver inte röra ett finger till i den kursen.

Jag är glad idag. Ska åka och träna senare. Om två timmar ungefär, fotbollsträning kl 18. Måste sätta på skavsårsplåster på hälarna för jag tänkte springa in nya skorna. Sitter för närvarande och bläddrar i sportbladet och käkar choklad. Ska träna på svenska talet strax, ska skriva rent det på datorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0