090422

God eftermiddag.

Hur står det till? Med mig är det bra, känner mig en aning stressad bara men annars rullar allt på som vanligt. Kom nyss hem från skolan och sitter och försöker slappna av till vänner och lugna favoriter! Lugn musik, finns det nå skönare än lugn och stillsam musik? Ibland sitter det bara så perfekt och det är så skönt att bara sitta och lyssna på om man vill koppla av. Sitter  just nu och samlar kraft inför dom kommande pluggtimmarna jag har framför mig med hjälp av en låt med Eva Cassidy - fields of gold. Seriöst. Finns det någon vackrare låt? Älskar den låten.


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Mycket fin låt :D

2009-04-22 @ 19:17:13
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0