090421

God morgon!


Skönt att man är ledig idag då, har dock inte tagit nån vidare lång sovmorgon, eftersom att jag tänkte hinna med en del saker idag. Har mycket plugg som jag för min egen skull borde börja med, annars kommer blir det ännu värre senare, om det kan bli värre? Jag vet faktiskt inte om det kan det. Jag är seriös. Jag tror aldrig att det har varit så mycket att plugga under mina tolv år i skolan som det är nu. Det är galet. Men det förstås, det är knappa månaden kvar och alla kurser håller på att avslutas. Men det är fortfarande ett helvete. Okej, slut på gnället. Bara att gilla läget! :]

Mina mål för dagen är främst geografi plugg, om jag tröttnar på det och vill byta ämne finns det gott om andra ämnen att välja mellan, haha. Något positivt hittar man alltid. Så, planerna för dagen är alltså geografi och svenska. I det sistnämnda har vi i uppgift att skriva ett högtidstal och framföra det muntligt inför klassen. Måste erkänna att det känns hel töntigt att stå och prata om sånt för sina klasskamrater. Alltså, personen man talar till är inte ens där. Plus att jag typ kommer börja gråta åt mig själv, det är alldeles för känslosamt och jag brukar aldrig kunna hålla tillbaka sånna tårar. Nä men ärligt, det känns inte så kul att börja böla åt sig själv, när man framför sitt eget tal. Haha, pinsamt värre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0