090420

Vet ni vart jag befinner at the moment? Just precis, i soffan, här tillbringar större delar av min tid numera. Fattar inte hur jag kan vara så trött jämt. Imorse när väckarklockan ringde visste jag inte vart jag var, jag var typ medvetslös, helt bortom medvetandet, jag fattade inte varför väckarklockan ringde så tidigt som kvart över sju på en helg..Men det var ju inte helg kom jag på när signalen hade stegrat så högt att jag fick ont i öronen. Haha jag fattade ingenting, var helt död. När jag kom på att det var måndag och inte söndag klarnade det till i hjärnan, jag kopplade ihop det.

Och nu är jag hemma från skolan och är nästan lika död, skillnaden är att jag vet vart jag befinner mig och att jag är medveten om vilken dag det är.
Slutade tidigt idag, kl 12, men vi stannade kvar och jobbade med projektrapporten. Nu är den nästan klar! Ska skriva lite om värderingar och så först.


Känner mig ungefär lika trött som stackarn på bilden. aw, lilla sötnosen.
 



 


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, hoppas på det. =)

Kramar

2009-04-20 @ 17:19:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

vilket skön isbjörn!!!

Det ser jävligt skönt ut också!!

2009-04-20 @ 18:06:25
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0