090419

Home from work. Vilken dag, en lång jävla dag. 05-15. Är van vid att sluta klockan 13 när man jobbar morgon, vet inte varför det är annorlunda nu, verkar vara så framöver också. Men det är väl bara att tacka och emot (eller nåt). Mer cash i fickan i alla fall ;)

Sitter just nu och bekymrar mig över min hals, känner att jag börjar bli förkyld, har ont i halsen och kände av den lite lätt igår också. Vill inte bli sjuk nu, sämsta tajmingen med skolan och allt, har ju galet mycket att göra, har verkligen inte tid att vara sjuk. Men det ser inte så lovande ut, hoppas dock att det är pga av dom tidiga mornarna. Hoppas hoppas hoppas!

Har spelat in AIKs match mot BP som gick tidigare idag så jag sitter och tittat på den nu och ska fortsätta kika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0