090418

Buuuuurrrrrr! Inte är det varmt idag inte, fy farao vad jag har stått ute och frusit. Värmt händerna vid grillen som var mer än varm, riktigt jävla het. Aldrig är man nöjd...antingen är det för varmt eller så är det för kallt, kan aldrig vara lagom. Haha.
Ni kanske vill veta vad jag har gjort ute dårå? Jo, varje år har vi en så kallad "Vägverksdag" med laget, där vi säljer hamburgare, krov, kaffe osv. Det kommer massvis med människor denna dag, från hela Sverige och även en del från Finland, Norge, Danmark, Estland. Dom åker upp för det är auktion på Vägverket där dom säljer ut grävmaskiner och sådana tråkiga prylar. Men det är en rolig dag faktiskt! Glada lagkamrater som i sin tur ger en mycket skratt och glädje!

Min kusin och hans fru Maria kom förbi med Måns och Maja, mina söta kusinbarn. Maja sov mest, men Måns älskar traktorer och han hade fått provsitta en gaffeltruck. Haha han var tydligen överlycklig. Gubben lilla.

At the moment sitter jag och kollar AIK-MFF, repris från i torsdags. Ska snart plugga lite innan SM finalen i innebandy börjar, vilket är halv fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0