090417

Fredag idag!  Yeaaah, har längtar efter den här helgen, vet inte varför för jag ska egentligen inte göra något, förutom att jobba. Visst är det alltid skönt med helg men den här känns typ nyttig. Haha.
Sitter hemma framför teven och kollar på The doctors på tv4 plus och bara vilar mig. Känner mig verkligen helt slut och ändå hade man nyligen lov..Vad händer med mig? Börjar man bli skoltrött på riktigt kanske? Dock är det inte det minsta konstigt om fallet skulle vara så, man har ju snart avverkat 12 år i skolan. Fy sjutton vad mycket det låter. Och det är det ju i för sig.

Snart ska jag träffa lilla Rona, vet inte vad vi ska göra. Men något hittar vi väl på, kanske gå och äta lite? Jag har inte ätit någon lunch....är jävligt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0