090416

Hey hey hey!

Hur är läget med er? Det har verkligen inte varit min dag, mycket har gått fel. Eller fel kan jag kanske inte säga men jag har inte varit på topp. Inte alls. En dålig dag helt enkelt.

Just nu sitter jag hemma och kollar på vänner, har precis ätit ett stooooort mellanmål eftersom jag aldrig åt någon lunch i skolan, var inte särskilt sugen. Åt några hårdmackor istället, hehe, vilken mat...

Dom kommande veckorna kommer bli PAIN, tro mig, de sista veckorna i skolan har vi så mycket prov, uppgifter att jag bara vill gå och skjuta mig själv. I princip. Jag kommer inte ha något liv framöver haha, huvudet kommer vara fast klistrat i mina skolböcker. Puuuuuuh

Måste sticka, höörs!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

vi har ingen fotboll imorgon! traaalalalaaa! :)

2009-04-16 @ 16:54:25
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0