090415

Hej svejs!

Sitter i skolan för närvarande och har håltimma..väntar på att min sista lektion ska börja som är sam B. Det som känns extra surt är att vi typ inte kommer göra någonting på lektionen, förutom att han kommer "stämma av" så att alla har hittat ett ämne att skriva om. Jo, det är nämligen så att han har klämt in en till feting uppsats om politiska händelser som ska vara inlämnad i början av maj. Det är så mycket att göra i skolan nu att jag har gjort en planering, ett litet schema över vad som händer de närmaste veckorna. Och det är fanemej minst ett prov varje vecka fram tills vecka 20, + olika inlämningsuppgifter, typ projektarbete, hålla tal på svenskan osv, lite små grejer men som ändå kräver tid.  

Börjar klockan 14 och har haft rast sedan 11.25.....Lagom skönt hål va? Haha fyfan, men snart slutar jag och får gå hem! Drygt en timme kvar. Då är det bara att ta fram religionböckerna och börja plugga isalm.
Nu ska jag fortsätta med min studiejournal! Hööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0