090414

Hallå där!

Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har haft en kanon dag faktiskt. Började dagen med styrketräning i skolan, känner mig lite svag i benen, lite darrig sådär, haha. Därefter hade vi geografi och sedan natur och efter det hade vi projektarbete, hon egentligen bara kolla så att alla hade en produkt klar och att vi har börjat med prjektrapporten. Och det har vi gjort i min grupp. Vi blev extra glada när hon sa att vi var klara efter projektrapporten var inlämnad, till våra stora förvåning behöver vi alltså inte redovisa vårt arbete. Men undrar om det verkligen kan stämma? Hon är helt virrig den där bryyden. Vi frågade fem gånger "Är du säker på att vi inte behöver redovisa någonting? Är det bara projektrapporten som ska in?". Vi vill ju inte på nån "skit" för det där sen. Men hon var så bestämd på sin sak så det var ju väldigt skönt för oss dårå! Haha. Jävligt latch arbete på en 100 p kurs!

För er som inte vet, ny tillkomna läsare kanske, så åkte jag och två tjejer upp till Dalarna på sportlovet och åkte Vasaloppet. Självaste utmaningen var att vi aldrig hade stått på ett par längdskidor förut, men det gick förvånadsvärt bra och jag har nog aldrig varit så stolt över en idrottsprestation förut!

Mellis och vänner nu!


Kommentarer
Postat av: ida

Mina armar säger jag bara!

Speciellt axlarna!!!:S

2009-04-14 @ 15:46:17
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0