090413

God morgon!

Inget trevligt väder ute idag, ser ut som det ligger regn i luften och det är nästan dimma. Hoppas det försvinner senare och solen kommer fram! I så fall är det picknick som gäller idag, skulle vara skit mysigt. SOLEN KOM FRAM!
Har varit vaken sen åtta, tyckte att det var rätt smart gjort av mig då skolan börjar imorgon och det kan vara bra att kunna somna i tid ikväll. Gick dessutom och la mig runt tio igår kväll så jag är väl ganska pigg ändå. Eller jag ligger fortfarande i sängen och lyssnar på lugna favoriter så jag vet inte hur pigg jag är, haha.

Today then..Jag vill göra något kul idag! Något man inte brukar göra, något mysigt med bara vännerna. Picknick hade ju vart kanoners men som sagt, vädret verkar inte bli det vackraste idag, men vi får la seeee! Annars kanske man skulle kunna dra till stan och shoppa lite? Eller följa med mami och papi till Västerås? Vi får se vart dagen tar mig!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

haha ja, hon hade bokat sverige-geneve istället för geneve-sverige ;D

blev lite fel XD

2009-04-13 @ 10:59:27
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0