090412

Hello fellows!

Hoppas ni har haft en bra dag hemma i vårsolen! Ni anar inte hur mycket jag ville stanna hemma imorse, var så trött. Tror bara att jag har sovit fyra timmar inatt, tess is dead. Somnade inte förrän en halv ett för jag var as pigg. Jag menar, vem i helvete är trött halv elva på kvällen när man sov dryga 11 timmar natten innan, inte jag i alla fall, dock får jag väl skylla mig själv när jag sov vidare fastän väckarklockan ringde igår. Jaja, det blev mycket snack om den saken.

När klockan börjar närma sig en si sådär 10 och solen lyser starkare och starkare får man ju nästan ångest när man står inomhus och jobbar. Annars har dagen gått bra, har varit relativt lugnt också, nästan för lugnt, har varit ganska uttråkad stora delar av dagen, men det är tur att man har sina fina grannar att prata med. Annars hade det varit en peeeeest.

Just nu ligger jag i sängen och funderar på att hoppa in i duschen, fräscha till mig och framförallt piggna till, jag lovar, jag kommer slockna annars!


Update 16.11:
Här svänger det fortare än man hinner blinka! Nu är det promenad som gäller, haha sen dusch! En låååång och sköööön en! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0