090411

God morgon!

Jag är så jävla dum ibland. Igår när jag skulle lägga mig ställde jag väckarklockan på 07.45 för att jag skulle kunna snooza till ungefär 8.15. Jag förstår inte att jag aldrig lär mig att jag inte kan snooza så tidigt på morgonen för jag klickar ALLTID på fel knapp, alltså "stäng av alarmet" - knappen. Så jag sussade alltså vidare och vaknade nu istället.
Anledningen till att jag skulle gå upp så tidigt är att jag börjar jobba 05.00 imorgon så jag ville bara underlätta för att kunna sova ikväll. Så det var väl ingen större katastrof, hade varit värre om jag skulle iväg någonstans. Hehe.

Just precis i detta nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon och har ätit ett kokt ägg, tänkte hämta lite fil och flingor men det är så äckligt att äta fil direkt efter man har klämt ett ägg. Haha, eller är det bara inbillning kanske? Nja, alltså eftersmaken av ägg är fanemej inte nice.

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

håller med:)

Men imorgon blir det minsan annat än vanliga ägg! PÅSKÄGG! :D

2009-04-11 @ 15:33:57
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0