090408

God morgon!

Jag har sovit som en prinsessa inatt i min nybäddade säng, sov i mina favoritlakan och örngott. Var längesen jag sov så skönt, i alla fall skönt och länge, har sovit ca 11 timmar och jag känner mig faktiskt utvilad för en gång skull!

Idag är det tandläkaren som gäller, ska in och röntga tänderna...Låter ganska stort och konstigt tycker jag, men det var det dom sa att jag skulle göra, "för att hålla koll på visdomständerna". Så det är väl bara att åka dit. Låter dock som jag har jättefula tänder som sitter huller om buller. Den där plast grejen man får klämma ihop i käften är heller inte så jävla skön, skaver som bara den i gomen. Okej, slut på klagandet, bara åka dit, lär ju gå fort.

Nu ska jag äta frukost, ska äta en stooor frulle idag, eftersom jag troligtvis inte kommer orka laga någon lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0