090404

4 april idag, 5:e imorgon, börjar nalkas premiär och nerverna börjar smyga sig på. Hoppas på ett lika fint väder imorgon som det är idag, det är cirka 14 grader och en sol som lyser på en klarblå himmel. Kan det bli bättre? Jag tror fan inte det. Jag menar, vad mer kan man begära fyra dagar in i april? Men som sagt, jag hoppas att vädret håller i sig även imorgon.
Idag dårå, vad händer? Inte ska jag sitta inomhus i alla fall, för de som inte är ute en sån här dag är, no excusesi d i o t e r.  Man måste ta vara på dom här dagarna, för det skulle inte förvåna mig om det vänder om och börjar snöa nästa vecka.

Ska ringa och väcka Rona strax och dra med henne ut på en promenad! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0