090403

UNDETBAAAAAAAART VÄDER UTE! Heeeelt galet vackert! Hoppas det fortstätter vara såhär skönt ett tag framöver, skulle vara kanon!
Galet skön dag i skolan också, slutade redan 11.20, käkade lunch i skolan och tog sedan en promenad ner på stan med Sanna, Viktor och Lovisa. Uträttade lite små ärenden, gick bl.a. och hämtade ut biljetterna till AIK-Halmstad på söndag! 
Därefter knallade jag vidare till stadsbiblioteket och lånade fyra böcker om politik, främst om kristdemokraterna , men också om republikanerna i USA samt om USA:s statskick. Ska skriva om någonting i den stilen, har inte riktigt formulerat frågan ännu, men det kommer...

Gick in på ICA på vägen hem från tåget, köpte en Marängswiss och satt mig ute på altanen när jag kom hem i SHORTS och LINNE, är det inte sjukt? Jag frös inte ens! Just nu ligger pappa ute i solstolen och vilar medan jag har förflyttat mig in till soffan och kikar på vänner! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0