090401

April nu! Skrev 0903... i rubriken, men sen tog det stopp och kom på att det faktiskt är april nu, så det blev 090401 istället! Jahaja, det har varit en väldigt fram-och-tillbaka dag idag, började kanonbra då vi fick reda på att vi inte längre kommer ha någon lektion på fredagseftermiddagen av vår tränare. Den kommer att utgå framför för att han jobbar för mycket övertid och inte får ut det i pengar så han måste dra ned. Haha, tråkigt för honom men kunde inte bli skönare för oss? Nu slutar vi 12 varje fredag framöver! WOoooOO! Couldn't be better!

Blev mindre bra när jag hamnade i värsta svackan mitt på dagen, vet inte vad som hände, men jag började typ gräva min egen grav där ett tag, var så less på allting. Allt var bara skit, skit konstigt. Men det är så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu, bl.a. jobb, plugg, student och allt som ska ordnas till dess. Det är en del, och det är verkligen en stressfaktor, hur fan ska man hinna med? Stockholm någon dag på lovet, den saken är verkligen klar. Men blir så förvirrad på något sätt, man hänger inte med i tankegångarna...

Sitter och äter lite glass till mellis nu, mamma står iofs med maten men jag var så hungrig att jag inte kunde vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0