Söndag

Idag är det en riktig seg söndag, sitter fortfarande i pyjamas och kollar på tv. Zappar runt mellan massa kanaler, kan inte bestämma vad jag ska kolla på. Stannar på ZTV nu medans jag skriver. 
Sov hos Rona inatt, gick hem därifrån imorse i pyjamaströjan och mjukisbyxor, haha. Satt på mig jackan och drog upp dragkedjan så långt det gick så att  inte snobbentröjan skulle synas. Den stack dock ut lite neråt men jag fick inga konstiga blickar så jag tror att jag lyckades dölja den ganska bra ändå.

Ikväll har vi säsongsavslutning med laget, vi ska ut och äta på en grekisk restaurang och innan det ska vi ha ett litet möte. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig? Känns som en riktig jeans dag idag, men det känns ändå tråkigt eftersom det är så fint väder ute. Är lite sugen på mina lila strumpbyxor också. Jaja, vi får se!  Ska nog duscha på saken.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0