MÅNDAG

Skola igen efter fyra dagars ledighet, det var sjukt jobbigt att gå upp imorse, trodde jag skulle dö. Snoozade minst 4 gånger, fick slänga i mig två mackor och sen var det bara att dra iväg.
Väl i skolan började vi med fotbollsteori, vi ska göra olika planeringar, en årsplanering, veckoplanering och planera ett träningspass. Lite klurigt att lägga upp en 90 minuters träning. Rätt svårt att komma på övningar och så, hur länge man skulle köra dom osv. Hoppas att det blev bra tillsist.
Sen hade vi samhällskunskap, fick tillbaka vårt prov vi gjorde i förra veckan, och det gick bra :) Efter det hade vi filosofi och sen slutade vi! Måndagar är nog (på schemat) en av veckans skönaste dagar för mig. Tisdagar också, men imorgon är jag ledig! ...Igen!

Kollar lite på Family guy, borde plugga men jag har inte alls någon lust, ska samla lite krafter och sen börja, efter family guy är slut. ;) Känns som en bra uppladdning

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0