22/9 Första inlägget

Jahapp, första inlägget dårå. Vet egentligen inte vad jag ska skriva? Ska bli spännande att se hur länge jag orkar med den här bloggen, den förra tröttnade jag på redan efter några månader. Fick såklart ångest direkt efter att jag raderat den och ville göra en ny på en gång. Sedan fick jag tankarna på annat och det här med att skapa ny blogg glömde jag helt bort. Men nu har jag alltså fixat en ny, hade dock lite svårt att komma på ett bloggnamn så det fick bli uuntitled. Lite tråkigt, jag vet. Men va fan, therese och det här med att komma på namn är ingen bra kombination. - vilket kommer märkas på mina inläggsrubriker ibland.

Jaja, som sagt, det ska bli kul att se hur länge jag kommer orka skriva i den här bloggen.
Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0