VIKTIG dag imorgon

Tomorrow is the day. Nationella provet i svenska. Cirka 6 timmar. Ouufff!
Haha fattar egentligen varför jag har gjort det till en sån stor grej, men jag vet inte, jag är bara sjukt, verkligen sjukt nervös. Är nästan helt förstörd. Skakar typ. Wtf, vad händer med mig? Jag borde vara hel lugn, det är ju ett helt vanligt prov, ungefär som en helt vanlig uppsats? En sån uppsats man har skrivit miljoner gånger tidigare. Varför denna nervositet? Jag tror jag ska packa ner allt jag ska ha med mig imorgon nu, dextrosol, fanta, äpple och det viktigaste; svenska texthäftet. Om jag glömmer det är jag så gott som körd, om man, mot förmodan, inte får ett nytt där förstås. Efter packningen ska jag sova så att jag är utsövd! :) Haha, våran svensklärare är ganska gullig faktiskt, hon har skickat ut ett mejl med lite tips och råd..Punkt 1 var: "Gå och lägg dig tidigt ikväll, så att du är utsövd"
Det tipset tänker jag absolut följa, godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0