Torsdag

Haha jag skrev först tisdag i rubriken, den här veckan har gått sjukt fort! Kändes som det bara var tisdag idag. Skönt med helg snart, ska nog fortsätta måla däruppe. Vi håller på att  "renovera" rummet mellan mitt och jennys rum. Vi ska måla om hela rummet, tak och väggar och sedan ska vi lägga nytt golv. Förra helgen hann vi med att måla taket, tog en jäkla tid så vi hann tyvärr inte så mycket längre än så. Men det är bara att fortsätta i helgen, hehe.

Idag har jag egentligen träning, men min träningsvärk från gårdagen blir bara värre och värre så det är nog bäst om jag är hemma. Haha alltså jag ser ut som en gammal kärring när jag går. Borde kanske stretcha lite och sen kanske jag kan få lite massage av mammsen :) hehe hoppas hon är hemma ikväll.

Nu ska jag plugga, natur, elektricitet och sånt. Förresten! Jag hade ju nationella i svenska idag, det där "talet" ni vet, det gick bra och jag är ganska nöjd. Fick bra kritik i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0