Torsdag

Satan i gatan, veckorna bara försvinner! Känns som man inte hinner blinka innan fredan är här! Som alla andra veckor, har även denna gått sjukt fort. Hade nationella i svenska igår och det gick bra, det kändes helt ok i alla fall, satt kvar till 13.20 så jag behövde inte alls stressa. Känns dock som att man bara svamlar i såna uppsatser, typ att man skriver samma sak om och om igen, särskilt i slutet, kanske blev lite tjatigt. Men ändå, va fan, man är helt körd i skallen, inte så konstigt ;)

Hade fys träning igår, det var exakt samma övningar som förra gången och jag vaknade upp UTAN träningsvärk imorse..jag blev helt förvånad och tänkte "är det verkligen min kropp"..Trodde ärligt talat att jag skulle vara död som förra torsdagen..Men under dagen har den kommit smygande och nu känner jag av den rejält, i framförallt roooumpan.

Jajaa, SAM prov på måndag så jag tänkte slå upp böckerna nu och börja kolla igenom vad vi egentligen har prov på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0