Tisdag

Tcheena! Det var ett tag sen jag skrev märkte jag. Har varken haft tid eller tankarna på att skriva, har helt enkelt inte haft någon lust :P Jaha, vart ska jag börja? I helgen har jag bara varit hemma och till mesta dels pluggat, hade prov i internationella relationer i SamB igår. Har ingen aning om hur det gick, blev skit stessad i slutet, för när jag hade två frågor kvar, ni vet såna här riktigt analyserings frågor på 16 poäng, var det 15 minuter kvar! Fick panik! Så jag bara skrev ihop något, blev nog pannkaka av alltihopa, men jag hoppas han förstod vad jag menade i alla fall :)

Ahaja, annars då, har nog inte så mycket mer att berätta, är ledig imorgon och funderar på att hälsa på farmor där på morgonkvisten ;) Nu tänkte jag lägga mig i badet och sätta på lugna favoriter! myyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0