Sunday morning

God morgon god morgon!

Sitter framför teven med en kopp varm oboy och några frallor. Påminner mig om vår familj på vintern. Haha låter kanske lite mysko, men jag ska berätta lite kort. När vi (jag och min syster) var barn fick vi alltid hem nybakade frallor på helgmornarna, under hela december. Tror det var något hockeylag som sålde för att få in pengar. Det var alltid så mysigt att vakna på helgerna och veta att det fanns såna goda frallor! Efter dom frukostarna gick jag och syrran alltid ut och lekte i snön, byggde iglos och snögubbar! Vilka minnen! Nästan så att man längtar tillbaka till dom tiderna. Jag vill vara barn igen, don't wanna grow up.

Idag ska jag plugga geografi hela dagen, nästan i alla fall,  jag och pappsen kanske ska övningsköra in till stan och köpa färg! Vi håller ju på och målar om lite här hemma, och nu när grundmålningen är klar ska vi åka in och köpa "riktig" färg, blir nog någon beige-vit aktig och sedan någon cool fondvägg! Yes, vi får se vad det blir för något.
Ska sätta igång med plugget nu, kolla i kartböcker och sånt kul......................not

Så jävla sugen på att åka skidor!! 

 

Kommentarer
Postat av: Tobias

åh mysig bild :D

2008-11-23 @ 13:02:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0