Söndag

Då var det söndag igen. Och något som jag kom på nu är att det är ju faktiskt första advent idag! Hade jag helt glömt bort! Hrm, vi brukar alltid adventsfika men ingen i familjen har nämnt något om advent eller nått. Alla kanske har glömt det? För vi har ju faktiskt haft fullt upp i helgen och framför allt idag då vi har målat som tusan! Är helt död i armen, särskilt i handen..Man får skit ont ju, nästan sådär ont som man får av att ro. Men thank god så blir det inte så mycket mer måla nu för nu är vi nog klara (hoppas jag?!) Orkar inte med dom där stora rollarna och dra dom upp å ner hela tiden. Att måla är fanemej mycket jobbigare än vad man tror, åtminstone trodde jag det var skit enkelt.
I veckan kommer några gubbar och ska lägga nytt golv, åh! Det kommer bli så fint däruppe! Längtar tills allt är färdigt, alla möbler uppe och allt.

Oki, gårdagen, ni vet jag skulle ju på födelsedagsfest. Det var jätteroligt faktiskt! Himla kul att komma ut och dansa av sig lite. Som sagt, det var evigheter sen. Det var lite roligt när vi skulle åka hem för vi hade beställt en taxi för 5 personer och så kommer det en bil som tog 4, och vi sa att vi kunde sitta i knä eftersom vi inte skulle åka så långt. Men chaffisen ville inte gå med på det..Och Rona lackade och började kaxa som fan, haha jag tog henne i armen och sa "kom så går vi istället" Vi började gå. Vi hann komma 20 meter innan taxin stannade och vinkade in oss bilen. Antar att han fick lite dåligt samvete. Haha gumman blev lite het på gröten där! Hahaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0