Måndag

Back in school again! Tungt värre var det att gå upp imorse, mamma fick nästan dra upp mig ur sängen. Kom upp till sist och åkte iväg till skolan. Lite skönt att börja igen, men har en hel del prov att se fram emot, kul va? Näe, mindre roligt. Vad hände med "slappa trean" alla pratade om? Tycker inledningen har varit näst intill hemsk. Har haft hur mycket som helst att göra och än är det långt ifrån slut. Kommer nog ha prov varenda vecka fram till jullovet. Pain.

När jag kom hem från skolan åt jag lite glass och sen började jag med svenskan direkt. Kände att det var lika bra att ta tag i det, ska ändå framföra det där "talet" på torsdag så det är inte så många dagar kvar..

Going to show papa my speech now, höra lite vad han tycker och så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0