Ledig

Tjolahoppsan!

Har varit ledig idag, hur skönt som helst med en day off. Gick till farmor i morse och fikade med henne och så, sen efter en, två timmar knallade jag hemåt och började plöja igenom boken Thérése Raquin som ska vara utläst imorgon. Skoja inte vad jag har läst idag alltså, 150 sidor, minst! Har ungefär 10 kvar, känns skönt att ha läst den efter som vår svensklärare alltid har förmågan att sätta dit dom som inte har läst. haha hon måste se på ögonen eller något, för varje gång jag inte har hunnit läst har jag fått nån fråga om boken. När jag har läst så har jag sluppit frågor..

Har varit sjukt kallt idag, i alla fall inomhus, satt i morgonrocken i morse och frös som sjutton, gick och kollade vad termometern visade och det var bara 18 grader! Inomhus! Alldeles för kallt..
Tog ett varmt bad nyss, (idag igen hehe) så nu är jag varm :)

Ska läsa de sista sidorna nu! Sen har jag fys träning, jippie..

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

ja lycka till på fysen;D

känner att jag ska ta tag i min hälsa och käka mycket avokado(som tydligen ska vara bra för imunförsvaret)så förhoppningsvis kommer jag nästa vecka...

Jag kommer få sån träningsverk....

2008-11-19 @ 18:45:43
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0