Inflyttningsfeeeest

För ungefär tre veckor sen flyttade min äldre kusin Jessica hemifrån och ikväll ska vi dit och se hur hon bor! Ska bli skit spännande och se hur det ser ut och så. Älskar och kolla på folks lägenheter och hus, så roligt att se hur dom inreder och allt! Kanske kan få lite inspiration själv, jag menar, en dag är det väl dags för mig att flytta hemifrån också. Fyfan..jag undrar om jag kommer klara av att ta hand om mig själv alltså? Hålla det städat och fint är inga problem men det är det där med maten..jag tycker det är sååååå tråkigt att laga mat att jag hellre äter mackor/beställer pizza. Det är klart, nån gång ibland kan man äta mackor till middag (som det ofta blir när jag är själv) men inte varenda dag. Då kommer jag bli sjuk. Känns som att Therese kommer bli kraftigt överviktigt när hon flyttar hemifrån. Lever på snabbmat och mackor året runt! Haha, det låter inte som någon hit..


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

haha ja Umeå!

jag har hittat en intresant utbildning där faktiskt!

Idrottsvetenskapliga programet, ledarskap och organisation!

Sen finns det ju tillval och sånt såklart men känns som om den verkar bra för mig ;D

2008-11-22 @ 20:42:49
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0