Imorgon..

Yes, imorgon ska jag hålla mitt svenska "tal", är inte alls nervös just nu. Men det kommer nog komma imorgon, precis innan jag ska upp och prata. Har tagit tid på hur lång tid det kommer ta och jag har fått det till 6 minuter..Det får egentligen bara vara 5 min, men jag kommer säkert prata fortare imorgon så jag kanske drar in 20 sekunder eller nått, hehe. Jaja, det blir nog bra :) Ska prata om huliganism förresten, har suttit och analyserat en text och sedan sammanställt ett PM av det.

Träning ikväll, fys. Första fys passet den här hösten, har haft uppehåll hela oktober så jag har inte rört på mig mer än i skolan. Kommer troligen ha en jäääädra träningsvärk imorgon. Lite dåligt eftersom jag redan har träningsvärk från gympan igår (?) Fattar inte hur..vi spelade bara innebandy och hade lite, lite styrka. Har dock inte tränat på hela höstlovet så troligtvis därför, det känns direkt i rumpan och ljumskarna så fort man tar en liten "paus".
Ännu sämre är att jag har löpträning med innebandyn imorgon..men det kan jag nog glömma, kommer med all sannolikhet ha svårt att bara gå.
Men trots all träningsvärk man får i början så är jag riktigt taggad inför dagens träning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0