Fullt upp

Yes mam, i'm really busy this saturday.  Ska göra hela tre olika saker idag (inte vanligt för att vara mig)
1 måla
2 baka peppiskakor och kolla på någon julkalender med Jullan
3 födelsedagsfest
Det kommer bli stressigt som satan emellan julia och ferren för jag kommer ha jättelite tid att fixa mig iordning på. Jag satt med mamma vid teven nyss och sa "det kommer bli så stressigt om jag ska gå på den där födelsedagsfesten...kanske ska skippa den?" mamma kontrar med: "nej! Ut och ha lite roligt! Det enda du gör är att sitta inne och plugga hela tiden" och mammsen har rätt, som alltid, det var jätte längesen jag hittade på något. Men det finns fanemej inget bättre än att vara hemma och bara deeeeega.

Igår var jag på bio med Rona, vi såg filmen Sex Drive, rätt äcklig ibland men den var skit rolig annars! Roligare än jag hade förväntat mig faktiskt! Men det var roligt för jag har inte varit på bio på eviiiigheter! Tur att man har vänner som tvingar en att följa med och hitta på saker ibland, annars hade jag ruttnat! Hehe.

Okej okej, jag som har en sån fullspäckad dag borde kanske ta och borsta tänderna och sätta igång och måla istället för att hänga här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0