Buuuurrr

Fy tusan vad kallt det är ute! -5 grader var det imorse och nu när jag åkte hem var det minus 3. Uscha busha..Men samtidigt är det rätt mysigt med snön och allt, nästan lite julkänsla när man har så mycket kläder på sig, man kommer hem och kan sätta på sig sockor och käka pepparkakor, tända smålampor i fönstren som man kan låtsas är julstakar. Guuu så jag längtar till julen! Och jag hoppas verkligen att vi får en VIT jul i år. Skulle vara himla mysigt!

Okej, har varit på SACO-mässan idag, hatar att gå omkring på såna ställen där det är mycket folk, kan vara bland det värsta jag vet. Samma sak att gå på stan på mellandagsrean, allt är bara kaos och man trängs bland 1000000 andra människor. Nä usch, men som tur är dröjer det tills det är dags för den! SÅ jag hinner ladda ;)
Åter till självaste mässan då..vet inte riktigt vad jag tyckte, känner mig nästan ännu mer förvirrad och splittrad än jag gjorde innan. Börjar få lite smått panik, för jag har inte en aning om vad jag vill göra sen. Ingen idé alls om vad jag ska plugga vidare till. Bääh. Flygledare eller pilot skulle vara fett coolt..men jag har inte dom ämnen som krävs, matte och sånt är inte min starka sida. Tyvärr. Skulle verkligen vilja vara ett matte-sccchnille

Sitter hemma nu, as hungrig. Mamma nämnde något om tacos igår så mammsen och pappsen är nere och handlar nu. Hoppas att dom köper hem nå goda kakor...hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0