Vilken lättnad!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN...är det över!!! Inga mera prov den här terminen. Det känns jätteskönt! Känner att jag är helt slut körd, har pluggat asset av mig i två månaders tid, och det sliter på en, det vill lova. Snart har jag jullov, och det kommer vara en hel lugn sista vecka. Lektioner som utgår på grund av att vissa kurserna slutar, t.ex. filosofin! =)=)=) WihoOO! 
Min tisdag kommer vara hel soft, sovmorgon till kl 10 och sen slutar jag kl 1! Jag sitter här och skriver med min lilla kusin som är 9 år och hon säger "Lyckos mig som slutar klockan ett varje dag" Haha, hon är en riktig liten retsticka alltså. Och ja, det är sant, hon har ju rätt..när man var liten hade man jättekorta och sköna dagar!

Som sagt så skrev jag mitt sista prov för i år, och det är en ooooooootrolig lättnad. Jag måste säga att jag verkligen förtjänar att ha jullov, som jag har pluggat den här terminen, kan inte förstå att jag har orkat själv. Har suttit med böckerna både fredag och lördag kvällar och det är fanemej inte roligt! Det sista man vill göra en lördag är ju att plugga. Haha jaja, ibland måste man det också.

Sitter hemma hos några bekanta som vi ska äta middag hos, men jag kom att jag har en svenska uppgift som måste lämnas in idag så jag ska skriva den och sedan mejla den till min lärare.

Nu ska min kusin Emma skriva lite grann:

EMMA ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha japp, det var det hon hade att säga..höhö. Nu ska vi kika lite på hockeyn, AIK-Leksand, tidig seriefinal ju =) Därefter ska vi äta middag, är skiiit hungrig. Åt lunch vid 12 och sen dess har jag bara ätit pepparkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0