Utsövd

God morgon! Har precis vaknat, haha, det var längesen jag sov såhär länge. Har sovit typ 13 timmar så nu är jag utvilad. Är väl troligen dom här dagarna då klockan ringt 04.00 som jag har tagit igen nu. Sitter och kollar lite halvt på körslaget, ett rätt mysigt program tycker jag. Små kul att kolla på.

Kommer ni ihåg när jag berättade om att vi höll på att måla om greja på övervåningen? Det är färdigt nu och det blev jättejättebra! Eller egentligen blev vi klara för nån vecka sen bara det att jag inte har tänkt på att berätta det. Sedan fick vi ju en platt-tv i julklapp som ska få stå däruppe. Eftersom pappa är så dålig på att montera och installera såna tekniska prylar kommer en kille hit och ska göra det åt han. Haha. Pappa är allergisk mot instruktionsböcker och därför går det väldigt dåligt när han försöker fixa det på egen hand. Hahaha. Lilla pappsen. Han fyller förresten år idag. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA <3. Jag tänkte faktiskt baka en tårta åt honom. Tårta á la therese! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0