Tredje advent

Hej på er!

Ligger på soffan och rå slappar, är helt död. Var hos Sanna igår, sov där och det blev ganska sent. Men det var jätte trevligt! :) Så det är värt att vara lite trött idag, eller lite och lite, är helt sliten. Haha...Inte likt mig men ibland måste man få festa till det lite grann! 
Morgonpigga människor det där, halv nio började folket vakna till, och lustigkurren bredvid mig väckte mig och sedan somnade denne om, men jag låg vaken och kunde inte sova! Schysst eller hur?

Sitter och kollar på julkalendern och pappa har gjort en brasa och så har vi tänt det tredje ljuset i ljusstaken! Myspys! Tredje advent...snart julafton ju. Och jag har inte köpt en enda jävla julklapp. Illa. Jag var på stan med Lovisa och Sanna i fredags, vi skulle påbörja julshoppingen, men vad gör man? Köper grejer till sig själv såklart! Att man alltid ska lyckas så bra. Det blev en kjol och en klänning för min del. Jag blev kääär i kjolen, en paljettkjol från Gina. AS SNYGG! Kan vara det bästa köpet i år! Tror att jag ska ha den på nyårsafton. På tal om nyår..det är inte långt kvar tills dess heller..Drygt två veckor bara.

Nu ska jag kolla in slutet på julkalendern. Därefter gårdagens avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0