Tisdag

Underbart skön dag idag. Började klockan 10 och slutade kl 1! Hade två lektioner, geografi där vi fick nån övning med diagram om befolkning och natur där vi jobbade med celler. Just nu sitter jag hemma och kollar på nickelodeon, djungel george. Hehe. Ska börja skriva inledningen på min uppsats om Olof Palme strax. Den uppsatsen is killing me! Eller is, den kommer att döda mig under jullovet, för det är då jag kommer få sitta med den. Ångrar att jag valde honom, borde tagit ett annat ämne för det verkar ganska svårt. Ska skriva om hans utrikespolitik och jag vet absolut ingenting om hans politik överhuvudtaget! Haha, bra jobbat therese! Aja, vi får väl hoppas att det går bra ändå.

Sitter och glor på slutet av vänner nu, ska se Fresh Prince också innan jag börjar med inledningen om Palme! YEAHH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :), vad jag förstår så blir det kanal 4 som robinson ska sändas på!

2008-12-16 @ 18:39:50
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0