Tisdag

Är faktiskt inte lika trött som jag trodde att jag skulle vara idag, var skit trött i bilen hem från jobbet (första dagen ju!) men sen när jag kom hem kunde jag inte somna..typiskt. Hade så mycket tankar och intryck om dagen som jag låg och filurade på. Säkert därför jag inte kunde sova. Får lägga mig tidigt ikväll istället :)
Okej ja, första dagen på mitt nya jobb igår kväll! Kom dit redan vid fyra tiden och då åt vi sjömansbiff (aldrig ätit förut men det var ganska gott), därefter fick jag mina kläder som var svarta byxor och svart skjorta. Byxorna var lite långa så dom släpades i backen hela tiden men han skulle se efter om han hade några mindre! Och sedan gick vi där i undergångarna på Arlanda och tillslut kom vi upp till den lilla affären! Jag hade en jättetrevlig handledare, verkligen jättesnäll och rolig! Han skojade och var lätt att prata med så det kändes jätteskönt! Allting funkade kanon!
Det enda som verkade lite klurigt var stängningen, mycket saker att tänka på där..Men som sagt, det var ju bara första dagen, så man lär sig väl efterhand!

Idag kommer min dag tillbringas framför filosofiböckerna...buuh. Har prov på fredag och det är det allra sista vi gör i filosofi, sedan är kursen slut! Tack och lov, för det är aboslut inte min grej. Inte nånstans! Kan verkligen inte sätta mig in i dom där satans gubbarnas tankar. Men men, lika bra att sätta igång och plugga på en gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0