Sunday morning

Underbart fint väder ute idag! Soligt men kallt, sånt härligt vinterväder! Kul att se solen igen, har typ inte sett den på några månader, måste ju nästan gå ut lite senare. Vid lunch eller något. Har precis ätit frukost nu, två mackor och oboy. Tänkte göra lite varn oboy och äta lite pepparkakor snart! yum. Förresten igår på jobbet stod jag och tänkte på vad pepparkakor heter på engelska, jag frågade han jag jobbade med och han sa gingerbread/biscuits. Gingerbread, det låter helt fel tycker jag. Ginger passar inte alls in med resten av ordet. Haha...Jaja-
 
Idag ska jag inte göra så mycket, julstäda typ...Hjälpa mamma med lite olika saker, hon lackar annars, om hon får göra allting själv alltså. Det är bara det att jag inte orkar, vill gå och lägga mig igen, är skit trött!

Gingercookies och varm oboy nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0