Storstädning

Hej hej!
Idag har vi storstädat här hemma, det här vanliga julstädet. Himla rent och fint här hemma nu, annars ser det alltid ut som ett helvete, grejer överallt, träningsväskor, toolbagar, kläder, you name it! Du kan hitta allt på golvet hemma hos oss, särskilt i hallen där vi dumpar allt skit när vi kommer hem från skolan. Haha. Detta gäller dock inte mamma och pappa utan mer mig och Jenny, men mest Jenny faktiskt. Jag är ganska "ren" av mig. Syrrans grejer finns verkligen överallt, när mamma säger att vi ska plocka undan våra saker i hallen, plockar jag ihop 2-3 grejer kanske, typ resterande 20 är Jennys. Haha hon är helt otrolig den människan..
Men som sagt nu är det skiiiiinande rent! Får se om det kommer hålla sig så här fint ända till jul. Jag är tveksam, mycket tveksam...Men den som lever får se. Jag vet dock inte om jag kommer överleva dom här jobb-dagarna. 07.00 imorgon, 05.00 på onsdag, 05.00 torsdag. YEAH! Underbart skönt...Eller..?

Sitter och kollar på teve nu, har precis käkat middag. Kikar lite matchen mellan Villarreal och Barcelona..står 0-0. Ska gå och lägga mig snart, är helt slut alltså :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0