Snart är det slut!

Torsdag idag! Snart fredag vilket innebär att det snart är helg och det i sin tur betyder att denna sjukt, sjuuuukt jobbiga period i skolan snart är över! Men först väntar en sista plugg dag, och den är idag, och innan jag får ta helg och kan slappna av helt ska ett sista prov göras. Men det är det sista provet på hela året! Jag längtar tills imorgon vid den här tiden. Då är provet skrivet och jag kommer vara sjukt glad!

Sitter för övrigt och taggar igång med lite julmusik inför dom kommande plugg-timmarna!  Det som fattas för att få in den där riktiga julkänslan är snö! Jag vägrar att sitta på julafton och fira en grön jul! Jag vägrar! Kommer att packa min grejer och ta med familjen upp till Norrland i sånt fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0